پاسداری و صیانت از انقلاب مهمترین هدف سپاه است

قلاوند گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد توسعه یافته و پیشرفت کرده است و پاسداری و صیانت از انقلاب نیز مهمترین هدف سپاه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، جهانبخش قلاوند منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در ناحیه مقاومت بسیج، با فرمانده و پرسنل سپاه اندیمشک دیدار کرد.

قلاوند با بیان خاطراتی از دوران شکل‌گیری سپاه اندیمشک و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد توسعه یافته و پیشرفت کرده است و پاسداری و صیانت از انقلاب نیز مهمترین هدف سپاه محسوب می‌شود.

منتخب مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه افزود: سپاه با آموزه‌های اسلام، امام خمینی (ره) و انقلاب شکل گرفت و با ساختار انسانی جوان و برخوردار از جنبه‌های ایمانی و مکتبی، خود را آماده فداکاری، جهاد و شهادت کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره پای کار انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: سرمایه اصلی نظام، مردم هستند، نباید اجازه دهیم که مردم تضعیف شوند.

قلاوند خاطرنشان کرد: مجلس همانند سپاه برای حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب خواهد کوشید و در حوزه سیاستگذاری عمومی برای پیشرفت کشور و رضایت مردم گام برمی‌دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =